کوسن بزم و گل 01

برند: آرتمان
دسته بندی: تزیینات سالن و اتاق
زیر دسته بندی محصول: کاور کوسن
رنگ:
سایز:
تعداد :
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
درباره محصول

مشخصات کوسن بزم و گل

ابعاد : کوسن آرتمان در چهار سایز50 *30 و 40*40 و 45*45 و 35* 35 سانتیمتر تولید میشود،  .

 جنس : کاورکوسن زیپ دار آرتمان با پارچه مخمل کوبیده با کیفیت و ضخیم تولید میگردد .لازم به ذکر است پارچه پشت کوسن ها ساده هستند و رنگ ها متناسب با رنگ روی کوسن انتخاب میشوند

کوسن آرتمان برای استفاده در سالن پذیرایی، اتاق خواب ، اتاق کودک و همین طور در فضاهای تجاری مناسب هستند.

کوسن آرتمان کاملا قابل شستشو با ماشین لباسشویی و دست با مواد استاندارد شستشو میباشد و به هیچ عنوان دچار رنگدهی به سایر البسه نمیشود همچنین رنگ محصولات کاملا ثابت است و دچار هیچ گونه رنگ رفتگی نمیشود .

 

توضیحات کوسن بزم و گل  

کوسن از جمله لوازم دکوراسیون داخلی است که موجب زیبایی وتنوع  و راحتی در خانه و محیط کار شما میشود . کوسن های آرتمان درطرح های بسیار متنوع تولید میگردد. شما میتونید جهت سفارش سایز دلخواه از طریق قسمت تماس با ما مشاوره برای تغییر سایز و فرم و بهترین انتخاب را برای منزل و محیط کار داشته باشید  .

نگهداری کوسن

برای دوام بیشتر کوسن بهتر هست بصورت دوره ای شستشو با ماشین انجام شود تا گرد و غبار از آن پاک شود برای این کار بهتر است از آب سرد و دور خشک کن پایین استفاده گردد. پارچه های استفاده شده در محصولات آرتمان نیاز به اتوکشی و خشکشویی ندارند و براحتی میتوان در منزل شستشو داد. جهت دوام بیشتر بهتر است از تابش نور مستقیم خورشید بر کوسن جلوگیری شود .

کوسن بزم و گل دارای محصولات متنوعی بصورت ست میباشد که از آنجمله میتوان به رانر ، رومیزی ، پرده ، آباژور ، جعبه دستمال ، جعبه پذیرایی چند منظوره ، سطل ، زیر بشقابی ، ساعت دیواری ، تابلو، جاکنترلی اشاره کرد و شما میتوانید از وبسایت آرتمان براحتی تهیه بفرمایید.

 

رنگ:
سایز:
بالشتک داخل کوسن:
جنس پارچه مخمل:
:
:
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .