پرده مراکشی طوسی02

برند: آرتمان
دسته بندی: تزیینات سالن و اتاق
زیر دسته بندی محصول: پرده
رنگ:
سایز:
تعداد :
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
درباره محصول

 مشخصات پرده مراکشی طوسی

 ابعاد بدون چین : ۱۴۰ در ارتفاع ۳۰۰ سانتیمتر

پرده در حالت چین داره حدود 90 سانتیمتر پوشش دهی دارد

 جنس : جنس پارچه پرده از مخمل ضخیم میباشد 
قابل سفارش با نوار ساده معمولی و نوار پانچ  میباشد

 پرده های آرتمان قابل استفاده برای سالن پذیرایی و اتاق خواب می باشند 

  • پرده آرتمان کاملا قابل شستشو با ماشین لباسشویی و دست با مواد استاندارد شستشو میباشد و به هیچ عنوان دچاررنگ دهی به سایر البسه نمیشود همچنین رنگ پارچه کاملا ثابت است و دچار هیچ گونه رنگ رفتگی نمیشود .

     

    توضیحات پرده مراکشی طوسی  

    پرده از جمله لوازم دکوراسیون داخلی است که موجب زیبایی وتنوع در خانه و محیط کار شما میشود . پرده های آرتمان درطرح های بسیار متنوع تولید میگردد. شما میتوانید جهت سفارش سایز دلخواه از طریق قسمت تماس با ما مشاوره برای تغییر سایز و فرم و بهترین انتخاب را برای منزل و محیط کار داشته باشید . پرده از جمله ملزومات دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و اتاق خواب است

    نگهداری پرده

    برای دوام بیشتر پرده بهتر هست بصورت دوره ای شستشو با ماشین انجام شود تا گرد و غبار از آن پاک شود برای این کار بهتر است از آب سرد و دور خشک کن پایین استفاده گردد. پارچه های استفاده شده در محصولات آرتمان نیاز به اتوکشی و خشکشویی ندارند و براحتی میتوان در منزل شستشو داد. جهت دوام بیشتر بهتر است از تابش نور مستقیم خورشید بر پرده جلوگیری شود .

    پرده مراکشی طوسی دارای محصولات متنوعی بصورت ست میباشد که از آن جمله میتوان به کوسن ، رومیزی ، رانر ، آباژور ،جعبه دستمال، جعبه پذیرایی چند منظوره ، سطل ، زیر بشقابی ،ساعت دیواری ، تابلو اشاره کرد و شما میتوانید از وبسایت آرتمان براحتی تهیه بفرمایید.

رنگ:
جنس پارچه مخمل:
:
:
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .