جاکنترلی بزم ایرانی 01

برند: آرتمان
دسته بندی: تزیینات سالن و اتاق
زیر دسته بندی محصول: جاکنترلی
رنگ:
سایز:
تعداد :
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
درباره محصول

جاکنترلی بزم ایرانی 

ابعاد : جاکنترلی های آرتمان در ابعاد 30*85 دارای چهار جیب مجزا برای کنترل تلویزیون ، تلفن بیسیم همین طور برای جای دادن تبلت و کتاب میباشد. 

جنس : جنس پارچه جاکنترلی مخمل کوبیده و دارای آستر کشی با پارچه ضخیم فیلامنت کجراه می باشد. کاملا قابل شستشو با دست و ماشین می باشد

جاکنترلی های آرتمان برای نظم دادن به فضای منزل شما تهیه و تولید شده است 

جاکنترلی آرتمان کاملا قابل شستشو با ماشین لباسشویی و دست با مواد استاندارد شستشو میباشد و به هیچ عنوان دچار رنگ دهی به سایر البسه نمیشود همچنین رنگ محصولات شامل پارچه رویه و آستر کاملا ثابت است و دچار هیچ گونه رنگ رفتگی نمیشود .

 

 توضیحات جاکنترلی بزم ایرانی

جاکنترلی از جمله لوازم دکوراسیون داخلی است که موجب زیبایی وتنوع در خانه و محیط کار شما میشود . جاکنترلی های آرتمان درطرح های بسیار متنوع تولید میگردد. شما میتونید جهت سفارش  از طریق قسمت تماس با ما مشاوره برای تغییرطرح ورنگ  بهترین انتخاب را برای منزل و محیط کار داشته باشید  جاکنترلی از جمله ملزومات دکوراسیون داخلی است که علاوه بر زیبایی محیط منزل با قیمت مقرون به صرفه میباشد.

نگهداری جاکنترلی

برای دوام بیشتر جاکنترلی بهتر هست بصورت دوره ای شستشو با ماشین انجام شود تا گرد و غبار از آن پاک شود برای این کار بهتر است از آب سرد و دور خشک کن پایین استفاده گردد. پارچه های استفاده شده در محصولات آرتمان نیاز به اتوکشی و خشکشویی ندارند و براحتی میتوان در منزل شستشو داد. جهت دوام بیشتر بهتر است از تابش نور مستقیم خورشید برجاکنترلی جلوگیری شود .

جاکنترلی بزم ایرانی دارای محصولات متنوعی بصورت ست میباشد که از آنجمله میتوان به کوسن ،رانر ،  رومیزی ، پرده ، آباژور ،جعبه دستمال، جعبه پذیرایی چند منظوره ، سطل ، جاکارد وچنگال ، زیر بشقابی ،ساعت دیواری ، جاقاشقی ، سینی ، تابلو اشاره کرد و شما میتوانید از وبسایت آرتمان براحتی تهیه بفرمایید.

 

جنس پارچه مخمل:
:
:
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .