رانر رستا یشمی 05

برند: آرتمان
دسته بندی: تزیینات سالن و اتاق
زیر دسته بندی محصول: رانر
رنگ:
سایز:
تعداد :
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
درباره محصول

مشخصات رانر رستا یشمی

ابعاد : رانر منگوله دار آرتمان درسه سایز50 *30 سانتیمتر و 35*105 و 35*135 سانتیمتر تولید میشود، اندازه رانرها بدون در نظر گرفتن منگوله ها می باشد .

جنس : جنس پارچه رویه رانر از مخمل ضخیم و پارچه آستر پارچه کجراه ضخیم میباشد

رانر های آرتمان قابل استفاده برای میزهای جلو مبلی ، میز عسلی و میزهای آشپزخانه است

رانر آرتمان کاملا قابل شستشو با ماشین لباسشویی و دست با مواد استاندارد شستشو میباشد و به هیچ عنوان دچار رنگدهی به سایر البسه نمیشود همچنین رنگ محصولات شامل پارچه رویه و آستر کاملا ثابت است و دچار هیچ گونه رنگ رفتگی نمیشود .

 

توضیحات رانررستا یشمی  

رانر از جمله لوازم دکوراسیون داخلی است که موجب زیبایی وتنوع در خانه و محیط کار شما میشود . رانر های آرتمان درطرح های بسیار متنوع تولید میگردد. شما میتونید جهت سفارش سایز دلخواه از طریق قسمت تماس با ما مشاوره برای تغییر سایز و فرم و بهترین انتخاب را برای منزل و محیط کار داشته باشید . رانر از جمله ملزومات دکوراسیون داخلی است که علاوه بر زیبایی باعث حفظ چوب میزهای نو و یا گاهی برای پوشش عیوب ظاهری میز های قدیمی با قیمت مقرون به صرفه میشود.

 

نگهداری رانر

برای دوام بیشتر رانر بهتر هست بصورت دوره ای شستشو با ماشین انجام شود تا گرد و غبار از آن پاک شود برای این کار بهتر است از آب سرد و دور خشک کن پایین استفاده گردد. پارچه های استفاده شده در محصولات آرتمان نیاز به اتوکشی و خشکشویی ندارند و براحتی میتوان در منزل شستشو داد. جهت دوام بیشتر بهتر است از تابش نور مستقیم خورشید بر رانر جلوگیری شود .

رانر رستا یشمی دارای محصولات متنوعی بصورت ست میباشد که از آنجمله میتوان به کوسن ، رومیزی ، پرده ، آباژور ،جعبه دستمال، جعبه پذیرایی چند منظوره ، سطل ، جاکنترلی ، زیر بشقابی ،ساعت دیواری ، تابلو اشاره کرد و شما میتوانید از وبسایت آرتمان براحتی تهیه بفرمایید.

 

رنگ:
جنس پارچه مخمل:
:
:
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .